jeudi 30 mai 2013

SETKÁNÍ ČERVEN 2013


ČERVEN 2013 PAŘÍŽ

V měsíci červnu proběhla 4 tématická setkání. První dvě byla zaměřena na nás a naši osobní cestu, druhé dvě na naše tělo:

Úterý 04. června ma Moje Jantra přání na tenhle měsíc. 
Úterý 11. června, témaMandala aneb středem sama sobě.
Úterý 18. června, témaŽenské tělo. 
Úterý 25. června, témaLaskavý dotek.

  


"Osobní cesta"
Úterý 4. června 19.00h, ma Moje Jantra přání na tenhle měsíc. 
Taky se Vám někdy zdá, že Vám čas utíká pod rukama, pořád ho nemáte dostatek na všechny Vaše přání, sny a předsevzetí, které byste chtěly udělat? Pojdte si vytvořit Jantru svých přání a snů, které by jste si rády splnily a věcí či aktivit, kterým byste chtěly tenhle měsíc věnovat čas.

« Pokud my samy nebudeme vědět kam jdeme, tak nám to budou říkat ostatní « 

MOJE JANTRA PŘÁNÍ VYROBENA 4 ČERVNA 2013
Tady jsou mé sny, přání, předsevzetí, věci a aktivity, kterým chci tenhle měsíc věnovat svou energii.




Úterý 11. června 19.00 h, témaMandala aneb středem sama sobě. 
Pokud je štastná žena, všichni kolem ní jsou štastní.

Moje mandala, můj střed, můj svět:



Mandala se považuje za důležitý prostředek ke sjednocení chaotických a rozptýlených sil člověka do jednoho středu. Kdybychom si mohli označit své místo uprostřed světa, zvolili bychom vždy kruh s jasným středem. Proto nás pozorování a vytváření mandal může vést zpět k sobě samé a to je důvod, proč jsem je na naše příští setkání zařadila i já.


« Tělo ženy »

Úterý 18. června 19.00h, témaŽenské tělo. 
Jeho krása a proměnlivost.

Děkuji účastnicím za velmi otevřené sdílení o kráse a proměnlivosti jejich těla. Jsem ráda, že jsme

vytvořily prostředí, kde jsme mohly SVOBODNĚ mluvit na tohle téma. Myslím, že je to velmi

potřebné, přínosné a obohacující.


Úterý 25. června 19.00h,  témaLaskavý dotek. 
Ženské tělo potřebuje jemný dotyk, ve kterém je něha, respekt a obdiv.


Jsem žena, jsem proměnlivá. Každou minutu se můžu změnit a mám spoustu tváří. Pocity, nálady, emoce, chutě, vášně, vůně přicházejí a odcházejí, ale mé tělo zůstává. Je to právě mé tělo, které mi dává možnost setkat se sama se sebou a se svým ženstvím v přítomnosti.
Jakým způsobem se dostávám sama k sobě a ke své vnitřní ženě ? Může to být například :
  • Tancem
  • Meditací
  • Prací s tělem
  • Laskavým dotykem
  • Vědomou manuální činností
  • Zpěvem


Setkávání žen při ženských kruzích, společné sdílení a prožívání nám dává možnost být u sebe a uvědomit si, co nás vyživuje. Když si tento zdroj uvědomíme, můžeme jej snadněji zařadit do svého každodenního života.
Díky bezpečnému a nekritickému kruhu žen můžeme prožít krásné společné okamžiky v přítomnosti.

Součástí každého setkání je a i nadále bude volný tanec jako jemná cesta k setkání se sebou.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire