mercredi 4 avril 2012

JAK TO VŠECHNO ZAČALO

 JAK TO VŠECHNO V ROCE 2011 ZAČALO

O tom, kde se nápad zrodil a proč a jak to vše v roce 2011 začalo.

Všechno to začalo v květnu 2011, kdy jsem byla na kurzu Prázdninové školy Lipnice (www.psl.cz) s názvem Mokoša ( více na: http://www.gymnasion.org/event-report/mokosa-2011-mezigeneracni-setkani-zen-poctvrte ). Kromě skvělých zážitků a několika až do teď trvajících přátelství jsem si z něj odvážela novou zkušenost z tance. Tance, který mi dělá radost, tance který si žádá mé tělo a má duše. Vůbec jsem netušila, že takový tanec může existovat. Vždy jsem si myslela, že tanec se musí učit, ale Mokoša mě naučila poslouchat své tělo a slyšet jeho tanec, který v něm dříme, a tiše čeká než jej my samy probudíme. A protože se pro mě jednalo o zkušenost velmi silnou, chci ji, touhle cestou organizování kruhů žen, předávat dál.



MOTTO: KDO UMÍ CHODIT UMÍ TANČIT
 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire