mercredi 4 avril 2012

PRO KOHO JSOU SETKÁNÍ URČENA


ŽENSKÉ KRUHY V PAŘÍŽI 

  • Pro koho jsou setkání určena
  • Praktické informace (kontakt, adresa)
  • Pár řádek o mě
  • Druh a místa setkání (FR, ČR)

PRO KOHO JSOU SETKÁNÍ URČENA?

PRO ŽENY!

Setkání jsou určena pro ženy a dívky každého věku, které se chtějí uvolnit, načerpat novou energii, odpočinout si v bezpečném kruhu ostatních žen a které chtějí více poznat a podělit se o své nálady, tvořivost, radost, starost, živelnost, pochybnosti, úspěchy a tím se spojit se svou vnitřní ženou a možná jí více pomoci dostat se do našeho vědomí. Žádné předešlé taneční zkušenosti nejsou potřeba, každá z nás má taneční pohyby ve svém těle, jen je třeba se jej naučit poslouchat. 
 
O TANCI
Kdo umí chodit, umí tančit.

Tancem rozuměj jakýkoliv pohyb, který je Ti přijemný a vede k uvolnění těla i mysli!

Tanec je přirozeným vyjádřením ženy a jejího rytmu, prohlubuje její kontakt se sebou samou. Tanec se zapojením pánve nás propojuje s naším ženstvím a pomáhá nám znovuobjevit naši sílu, krásu a mourost ženského těla a jeho přirozených cyklů. Tanec našeho těla v nás probouzí přirozenou radost z ženství a je oslavou života.

Každé setkání je jiné, závislé na tom co do setkání přineseme Vy a já. Přijdte ve-tkat Váš příběh.



PRAKTICKÉ INFORMACE - PAŘÍŽ
Čas: 19-21.30 hodin.
Metro: linka 9 a 5 Oberkampf, linka 8 Fille du Calvaire
Adresa: 22 rue Oberkampf, 75 011 Paris tanecprosebe@gmail.com
Prostředí: přijemné, klidné a přitom v srdci Paříže
Hudba: 30 min, vždy jiná, vybrána mnou
Co s sebou: pohodlné oblečení ( sukni, volné kalhoty )
Počet: malé skupinky (5-8 ůčastnic)
Témata si samy přejeme a tvoříme.
Jazyk: čeština a slovenština (pokud neni uvedeno jinak, např. francouština)
Příspěvek: 4 Eura
Blog: tanecprosebe.blogspot.com




PÁR ŘÁDEK O MĚ

Jsem žena, narodila jsem se pod Buchlovem, v krásném kraji, kam se ráda vracím. Žila jsem v Chicagu, v Londýně a ted už šestým rokem žiji v Paříži. Vystudovala jsem Bc Sociální práce v Praze, založené na psychoterpii, práci se skupinou a s komunitou a Bc Psychologie na Univerzitě Paris René Descartes. Prošla jsem pětiletým skupinovým psychoterapeutickým výcvikem SUR. Mám zkušenosti s vedením skupin. V roce 2012 jsem spolupořádala kurz zážitkové pedagogiky Prazdninové školy Lipnice "Jaké je to asi v Čudu aneb víkend na draka" (http://www.psl.cz/index.php?menu=2&submenu=4&kurz_prohlizeni=110&kapitola=354) 10 let praktikuji jógu, v současné době se připravuji na roli cvičitelky Jógy pro ženy. Můj život je momentálně rozdělený mezi Francii a Českou republiku. Ve Francii pořádám Ženské setkání pravidelně každý týden už téměř dva roky. Nově jsem otevřela Ženské kruhy i v mém druhém domově, na Moravě. 
Tanec mi dává radost z pohybu, uvolnění, čas pro sebe a možnost setkat se s ostatními krásnými ženami včetně mě samé.


Těší se na Vás 
Petra Ogé



Jestli jsi dočetla až sem a rozhoduješ se, jestli přijít, jdi na tenhle odkaz:
http://www.youtube.com/watch?v=zbbcioc8e64

POŘÁDÁM DVA DRUHY SETKÁNÍ

  • Ženské kruhy.
  • Setkání se zajímavými ženami 2012 V minulém roce to bylo setkání se zpěvačkou a herečkou Evou Cendors, která nám předvedla workshop práce s hlasem a zazpívala si s námi i nám. Dále pak Jana Wagenknecht, absolventka české školy Feng shui, která nám na míru poradila, jak si uspořádat naše domovy a kanceláře, aby jsme se tam cítily dobře.


POŘÁDÁM SETKÁNÍ NA DVOU MÍSTECH

  • FRANCIE PAŘÍŽ
  • ČESKÁ REPUBLIKA BORŠICE okr. UHERSKÉ HRADIŠTE 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire